Management & People Management

Levels of communication hierarchy

Cui se adreseaza?

Managerilor de diferite niveluri ierarhice precum si angajatilor care nu au functii de conducere pentru a intelege mai bine sistemul din care fac parte si a imbunatati comunicarea atat intre niveluri ierarhice diferite dar si la acelasi nivel

Beneficii:

1. Feedback formal si informal celor din organizatie si celor din echipa ta

2. Inlaturarea blocajelor in comunicare

3. Transmiti eficient mesaje verbale si nonverbale si le descifrezi mai usor pe ale partenerilor

4. Castigi cooperarea celor din echipa ta si din organizatie prin cresterea influentei

People Management

Cui se adreseaza? 

Managerilor  al caror success depinde de gestionarea cu succes a oamenilor printr-o comunicare clara, o atitudine de cooperare și angajament pentru obiective comune.

Beneficii: 

1. Imputernicesti si motivezi echipa sa obtina cele mai bune rezultate  

2. Castigi cooperarea celor din echipa ta si din organizatie prin cresterea influentei, inteligentei emotionale si constientizarea stilului personal  

3. Iti organizezi mai bine echipa, delegi, planifici si evaluezi si motivezi eficient

4. Dai  feedback formal si informal celor din organizatie si celor din echipa ta

Team dynamics and collaboration skills

Cui se adreseaza?

Echipelor care vor sa devina mai performante prin cresterea gradului de colaborare.

Beneficii:

1. Crearea unui mediu de lucru pozitiv 

2. O mai mare influenta asupra celor din jur 

3. Metode de a  solutiona dificultatile care apar

4. Feedback formal si informal celor din organizatie si celor din echipa ta

5. Gestionarea conflictelor care apar

Change Management

Cui se adreseaza?

Angajatilor de pe toate nivelurile ierarhice care vor sa integreze mai bine schimbarea si sa obtina rezultate in noul context creat.

Beneficii:

1. Creezi un cadru comun de referinta pentru cei care se confrunta cu schimbarea si rezistenta la schimbare

2. Poti implementa schimbarile rapid si eficient

3. Vei invata sa faci fata emotiilor asociate cu schimbarea si cum sa tratezi rezistenta la schimbare

4. Intelegi cum sa actionezi ca un agent al schimbarii in organizatie

5. Dobandesti o capacitate sporita de a comunica schimbarea si de a obtine acordul celor cu care colaborezi

Conflict management

Cui se adreseaza?

Angajatilor care vor sa exploreze  modalitatile de solutionare a conflictelor pornind de la conflictul dintre doua persoane si ajungand la conflictele interne din organizatie

Beneficii:

1. Dezvolti abilitati de colaborare si de comunicare pentru a ajuta la evitarea si solutionarea conflictelor

2. Vei intelege cum sunt generate conflictele si care este nivelul optim de conflict pentru ca acesta sa genereze progres si sa evitam pierderile. 

3. Vei invata cum sa raspundem eficient la continutul emtional al conflictului

4. Intelegi conflictul la locul de munca din perpectiva sistemului pe care il angreneaza

5. Inveti sa mediezi conflictele la nivel personal si la nivel de echipa ca terta parte

Performance Management & Reward System

Beneficii:

1. Abordare structurată a procesului de Performance Management

2. Instrumente cu aplicabilitate imediata in procesul de Performance Management

3. Cum sa setezi eficient obiective de performanta si cum sa le aliniezi la nivel de organziatie

4. Cum sa motivezi echipa pentru a creste performanta in business

Căutați un plan de training complet?