lei286.00

? Preț -> 50 EUR + TVA /Webinar sau 150 EUR + TVA/Pachet 4 webinarii
? Locație -> Online, din orice oraș
? Data și ora webinarului : 14 mai 2020, ora 18:00

Formular înscriere

? DESPRE WEBINAR + ? BENEFICII

Îți transmitem know-how-ul nostru de a-ți ține echipa conectată la realitate, într-un sistem de lucru eficient și agil, clienții strategici extrem de aproape de companie și cum vei diminua la maxim riscurile aferente încasării.
Beneficii:
– Cum să ne ținem oamenii, aproape, motivați și implicați total în sistemul de lucru Remote
– Cum ne asigurăm că avem minima deviere de la buget prin generarea rapidă de business nou care să compenseze scăderea business-ului existent
– Cum să optimizăm cash flow-ul
– Cum să securizăm creanțele.
??‍? DESPRE TRAINER
Iulia Teodorescu are vastă experiență în Comerț Internațional, Corporate Sales, distribuție națională, logistică și Freight forwarding. +35 țări expertiză în vânzări și achiziții. Experiență profesională: Country Sales Manager/Area Sales Manager (Frans Maas, DSV Logistics, KLG Europe Logistics), Sales Director (eMag, Altex), Commercial Director (Phonetastics GSM).

There are no reviews yet.

Be the first to review “Webinar Sales Crisis Management”