? DESPRE WEBINARII + ? BENEFICII
1. Remote B2B Sales :
Ca să ușurăm această schimbare în perioada crizei, avem nevoie de o structură pe care să o urmărim pas cu pas și de template-uri pe care se le folosim pentru a face lucrurile eficient și cu succes.
– Beneficii: O structura clară, ușor de urmărit, pentru orice întâlnire de vanzare B2B | 3 instrumente eficiente pentru cold calling, stabilire întâlnire prin email și oferta construită în jurul clientului | O abordare diferită, umană pentru cold calling și o structură grafică, vizuală pentru email și ofertă | O abordare “Out of the box” | Memorabil, diferit în mintea clientului.
2. Recovery Management :
Webinarul iți oferă o abordare practică, concretă a modului în care îți poți pregăti afacerea să continue în momentele de criză si post-criză.
– Beneficii: Ai o structură clară de urmărit pentru optimizarea afacerii în perioada următoare | Ai instrumente de analiză a business-ului, de înțelegere detaliată a situației existente | Poți construi un Plan de Acțiuni concret, implementabil imediat pe toate zonele importante din business.
3. Remote Leadership :
În webinarul Remote Leadership vei experimenta și înțelege practic cum poți crește colaborarea, engagementul și rezultatele în cadrul echipelor virtuale.
– Beneficii: Înțelegerea contextului și a realității din cadrul organizației | Îmbunătățirea colaborării în echipele virtuale | Maximizarea eficiențeii și a rezultatelor în echipele virtuale | Identificarea celor mai bune practici de remote leadership.
4. Managementul vânzărilor în contextul actual al crizei :
Îți transmitem know-how-ul nostru de a-ți ține echipa conectată la realitate, într-un sistem de lucru eficient și agil, clienții strategici extrem de aproape de companie și cum vei diminua la maxim riscurile aferente încasării.
– Beneficii: Cum să ne ținem oamenii, aproape, motivați și implicați total în sistemul de lucru Remote | Cum ne asigurăm că avem minima deviere de la buget prin generarea rapidă de business nou care să compenseze scăderea business-ului existent | Cum să optimizăm cash flow-ul | Cum să securizăm creanțele.
??? DESPRE TRAINERI
– Adrian Cioroianu
Este Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în conducerea echipelor de vânzări în companii precum Orange, Sony Ericsson și Intel Corporation. Este antreprenor, fondator ACKnowledge, o companie de training și consultanță. A dezvoltat proiectul Sales Magazine (revistă de vânzări) și este lead organizer al TEDxFloreasca.
– Cristian Cojocaru
Are experiență în zona de Top Management și Vânzări în companii precum Samsung, Vodafone, Telekom, LG, Orange. Experiența din companii și pasiunea pentru scris s-au materializat în cartea Paradoxuri Corporatiste. Expunerea și implicarea în procese de negociere complexe la nivel internațional sunt împărtășite în programele de training pe care le livrează.
– Simona Istrate
Are experiență de training, consultanță și conducere a echipelor în companii precum Orange, UPC sau Franklin Covey, dar și în antreprenoriat unde a dezvoltat afaceri în domenii precum IT, design interior și consultanță de business. Are expertiză leadership, management, colaborare, tehnici de mediere și de rezolvare a conflictelor, dar și de consiliere individuală și facilitare a grupurilor.
– Iulia Teodorescu
Are vastă experiență în Comerț Internațional, Corporate Sales, distribuție națională, logistică și Freight forwarding. +45 țări expertiză în vânzări și achiziții. Experiență profesională: Country Sales Manager/Area Sales Manager (Frans Maas, DSV Logistics, KLG Europe Logistics), Sales Director (eMag, Altex), Commercial Director (Phonetastics GSM).
❗️CUM TE ÎNSCRII?
? Înscrierea este obligatorie pentru participarea la Webinar.
? Vei primi în primă fază un e-mail ce va conține un link unic și instrucțiunile de accesare a transmisiei live, din platforma Zoom;
? În apropierea webinarului vei primi din timp și remindere să ni te alături.
There are no reviews yet.